Načrtovanje spletne strani
Spletna stran mora biti pregledna, uporabna in prijazna do uporabnika. Tako dosežemo, da bo ta izpolnil povpraševanje, oddal naročilo, se prijavil na e-novice –
izpolnil vaše cilje.
Pri načrtovanju spletne strani upoštevamo navade obiskovalca in cilje ter lastnosti vašega podjetja.
Spletna stran, ki dosega vaše cilje
Najprej postavimo
cilje spletne strani: so to povpraševanja, prijave, naročila, seznanjanje obiskovalca s tehničnimi informacijami, telefonski klic ali pa morda samo dober prvi vtis?
Pogovorimo se o vaših
ciljnih skupinah oz. potencialnih kupcih. Preverimo tudi vaše
konkurente in všečne spletne strani ter analiziramo iskanost
ključnih besed v vaši panogi. Te informacije so ključnega pomena za to, da spletna stran
pospešuje prodajo in se vaša investicija vanjo hitro povrne.
Meniji, ki vodijo obiskovalca
Na podlagi poznavanja vaših kupcev in panoge določimo, kakšne
vsebine potrebuje vaša spletna strani in jih razporedimo v menije tako, da se bo obiskovalec kar najbolje znašel. Vsebine v meniji poimenujemo tudi z mislijo na
dobro uvrstitev v iskalnikih.
Žični diagrami
Posebno pozornost posvetimo pozivom k akciji in razporeditvi elementov na strani. V ta namen izrišemo žične diagrame. To so skice razporeditve menijev, gumbov, slik in drugih vsebin na ključnih straneh vaše spletne strani. Služijo kot izhodišče za oblikovanje spletne strani. |
|
|